OT zase to pentium :]

Pentium pentium.konference at seznam.cz
Thu Nov 21 01:01:44 CET 2002

Vim ze jsem uz to psal ale musim odpovedet na dopisy. Vim ze jsem  asi
otravnej a rikate si zase to "Pentium" ,proc mu odpovidat az si precte
manualy a da nam pokoj. Plne to chapu a jak bylo receno na invexu je to zde
uzavrena komunita a bylo zde i jen par emailu. Ale to asi by nemel bejt ucel
teto konference. Dival jsem se na jine anglicke a archiv teto konference od
zalozeni a dotazy byli podobne. A to jen proto ze kazdy zacinal. Chyba je
mala podpora v cestine. Ja umim anglicky precist navod ke stroji atd..
Proste pouze skolni anglina :] Ale toto je uplne jina vetev vseho co jsem
delal. Nejlepe vse treba popsal michal s freebsd.cz ma tam stranky o IPFW a
IPF to je proste priklad a co to dela. To zde chybi ja si vase odpovedi
ukladam a az budu mit jasno tak chci udelat podobnou stranku s vasim
souhlasem pro novacky jako jsem ja. Protoze jedine co od toho ocekavam je ze
to bude slouzit jako:

1. PC s Win98 se prihlasi a dostane od DHCP adresu stejnou podle MAC adresy.
2. Nektere MAC adresy budou mit pristup na internet Ne IP adresy ty lze
snadno menit.
3. Na servru pobezi zakladni firewall ,ale to neni az zas tak dulezite.
NEDULEZITE:
4.Web server
5.FTP server

Od servru chci aby:
Zobrazil beh servru cas,kdo a jak dlouho je pripojen,zatez,pripadne
problemy,pripadne attacky,pripadne poruchy vypadek pripojeni atd...
{Na to snad existuji nejake programy jak jsem cetl v balikach} to same umi
treba w2k server v zakladu jako on line statistiku.
Rozdeleni zateze a to protoze treba windows to neumi opravdu ne ! Mam treba
program Proxy+ a pres nej pripojene poce a jeden stahuje 0.2 dalsi 3.5 a
dalsi 1.2 u modemu. A nebo jeden stahuje a ja nejsem schopny zahrat ultimu
online ,ktera ma datovy tok 1054b/s ne kb/s Takze nevim jak je to zde zatim
jsem neuskutecnil zadne spojeni takze nedokazu rict.

Tak a to je vse co potrebuji az k tomu dospeju tak napisu jednoduchej navod
pokud vam to nevadi kde tato funkce bude popsana ,protoze  to je to co
vetsina lidi co znam od toho ocekava. Proste ve windows neni zadnej nastroj
krome MS ILS servru ,kterej umi pridelovat paketum prioritu. Takze pokud se
setkate nekdy s windows a napojite je rozvnou na linku tak se budete divit
jak to bude litat jednou sem jednou tam pokud teda nemate 512ku a vic na 10
lidi :]

Proto me nekamenujte a pokud vam me maily nebudou vadit tak se mi pokuste
radit. Pokud ovsem zde vadim staci napsat a psat sem uz nebudu nerad vas
optezuji a necham vas bejt. Pokusim se to najit nekde jinde

Co od vas potrebuji ?
Nejlepe je to asi jak to psal dan proste popis prikladu do rc.confg napis to
a to pak spust xxx a tam dej prikaz xxx pokud ti to nepujde napis ja totiz
mam pak predstavu o tom jak se co tvori a sam testuji a pridavam...

Dekuji za vasi pozornost a pripadne komentare jsem tu hostem a rad si
poslechnu vas nazor.

Martin