WindowManagery

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Thu Nov 21 00:37:35 CET 2002

On Wed, 20 Nov 2002, Dan Lukes wrote:

>	Ja pouzivam fvwm, protoze na prvnim pocitaci, kde jsem se s X setkal
>byl jeho konfigurak a sel okopirovat. No, a preci se nebudu ucit nejaky
>novy WM a psat nejaky novy konfigurak, kdyz mi ten tehdejsi ukradeny
>dosud bohate staci ... ;-)

        diky nacelniku, ze ses ho zastal ;)

        kdyz se podivam na tu kupu manu (obcas v nich neco hledam a
zjistuju, ze z toho pouzivam tak 2%), co k fvwm2 je, tak mi prijde, ze
tam udelam opravdu COKOLI - musim tomu ale dat ten cas. Pouzival jsem
kdysi chvili WindowMaker, a prisel mi proti fvwm sice hezci, ale o
mnoho min flexibilni. Nekdo tady zminoval, ze snad stale jeste nema
pager (pred 2 roky nemel) - to se mi snad ani nechce verit, to je
prece zakladni vec, spolecne s ovladanim pohybu po mezi desktopy a
virtualy z klavesnice :)...

        pravda, fvwm mi prijde opravdu hodne lowlevel, o to je pak
(podle me) ale lepsi vysledek, kdyz se clovek snazi.

	kazdopadne pokud s tim clovek nechce stravit tydny, tak stejne
nikdy nemuze prolezt ani velkou cast toho, co existuje. Ja taky
pouzivam FVWM2 mozna proto, ze jsem ho kdysi videl, zkopiroval
konfigurak, prostudoval many, donastavil co potreboval (pravda, co
jsem si navymyslel, to slo udelat) a od ty doby jsem spokojenej, aniz
bych zkoumal nebo chtel zkoumat neco jinyho, protoze ten cas dam radsi
necemu jinymu...

        h.