Spojovani dotazu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 20 12:38:03 CET 2002

Cejka Rudolf wrote, On 11/20/02 10:25:

> dopis - i
>
> Jo jo. Ja bych spis hlasoval pro oddeleni jednotlivych problemu.
> Cim delsi, propletenejsi a zmatenejsi dopis, tim mene smysluplnych
> odpovedi. Kdyby kazdy dotaz byl jen na jeden radek a byl zcela jasny

	No, ja jsem se spis obaval syndromu "vytvorene imunity" (na konkretniho
tazatele) - kdyz budu dostavat z konference (kde byl dosud traffic v
radu desitky dopisu tydne) desitku dopisu denne, je pomerne
nevyloucitelne, ze spousta prihlasenych si na onu "From" adresu vyvori
"provozni slepotu". Navic, ne vzdy se podari zajistit, aby na dotaz
prisla jen jedna odpoved (a to ackoliv je dotaz jednoduchy a odpoved
take) a tak by se skutecne mohl traffic zvednout radove, coz muze nekomu
vadit. Me asi ne, protoze jestli mam denne v poste 120 nebo 140 dopisu
neni zasadni rozdil - ja se obaval tak nejak "obecne".

	Dobre, nechme to byt (stejne je to tu OT). Kazdy necht' pouzije cit a
selsky rozum a podle toho se zaridi ...

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz