Spojovani dotazu

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Wed Nov 20 10:25:46 CET 2002

Jo jo. Ja bych spis hlasoval pro oddeleni jednotlivych problemu.
Cim delsi, propletenejsi a zmatenejsi dopis, tim mene smysluplnych
odpovedi. Kdyby kazdy dotaz byl jen na jeden radek a byl zcela jasny
(ale jasne ze zase ne ve stylu "nejede mi pocitac, poradte"), odpovedi
by se urcite jen hrnuly :-)

Pentium wrote (2002/11/20):
> Prizpusobim se vam chtel jsem aby to bylo vzdy tematicky v predmetu odeleno
> a podle toho kdo co vi a kdo ma chut odpovedel takhle jsem to delaly na
> pandore ale necham to na vas jsem tu jen host

Ja bych tedy s touto snahou nespojovat docela souhlasil. To,
ze problem nechapu, je druha vec, ale o tom jsem uz psal.