AHA1535

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Wed Nov 20 10:11:52 CET 2002

Zbynek Burget wrote (2002/11/20):
> Vyzkousel jsem prakticky vsechno, ale bude to asi onen jinde zmineny problem
> o tom, ze FreeBSD 4.7 ma s aha problemy. Mam nejak sanci zjistit, jestli a
> kdy bude ten problem vyreseny?

V prvni rade mate docela slusnou smulu ;-)

A zkusil jste i 4.6, o kterem ten clovek pise, ze v nem mu jeste fungoval?

Podivejte se na http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=kern/45324.
Sledovat, poslat followup... Pokud by 4.6 opravdu fungovala, muzete
dat cvsup na 4.6, cvsup na 4.7, diff -r a hledat a hledat... Nebo
cekat, jestli se to spravi nebo ne...