WindowManagery

adam adam.gargulak at i.cz
Wed Nov 20 09:48:29 CET 2002

Tak tak. Ja take a mam k tomu stejne duvody tedy:

- rychlost
- konfigurovatelnost
- jednoduchost

Oproti KDE a Gnome nema sice plochu ale to snad ani neni potrebna vec (dle mne)

Co je nevyhodou ze stejne budete muset nainstalovat knihovny jako qt3 ci gnome-libs ci gnome center ponevadz spousty peknych programku jsou napsany prave pro Gnome a KDE (predevsim pro Gnome s gtklibs)

Co povazuji napriklad za nevyhodu je ze nelze rolovat Dock Application stejne jak je tomu u Afterstepu

Ale kazdy ma vec samozrejme svuj vlastni nazor a hodnoceni je hodne subjektivni

											Adam