Zvukovka Yamaha

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Tue Nov 19 14:56:32 CET 2002

To je prave to - IRQ (aspon podle dmesg) pouziva prave jenom ta zvukovka.
Stejne tak rozsah adres. Jak uz jsem nekde drive psal, chova se to stejne,
at uz mam v jadre zakompilovane device pcm a nebo v loader.conf nahravam
snd_pcm.ko a snd_ds1.ko. Zatim jsem neprisel na to, jak do jadra
zakompilovat ten snd_ds1.ko. Nejsem sice uplny pocitacovy diletant, ale s c
nemam zrovna moc zkusenosti a tak mi asi bude chvilku trvat, nez prijdu na
to, kterak do jadra zakompilovat neco nestandardniho :-(  Ostatne - ten
problem se objevuje jenom pri pokusu o prehrati .mid souboru. Bohuzel zrovna
tohle je jedna z veci, kterou bych potreboval, aby fungovala...

Zbynek