Securelevel + doriesenie 2 IP adries pre jednu sietovku

Nalim nalim at post.sk
Tue Nov 19 13:08:44 CET 2002

Dakujem, nevedel som, kde to hladat.
Takze uz viem securelevel ma 5 stupnov: -1,0,1,2,3

Este jedna vec, minule ked som sa pytal, ako zadefinujem pre jednu sietovku 2 IP adresy, tak som sa nedozvedel, ako by som mohol zadefinovat aj 2 brany. Ta druha aliasova IP totiz logicky musi pouzivat inu branu. Asi nejaky DefaultrouterAlias ale neviem to urcite, preto sa pytam.

Nalim