Zvukovka Yamaha

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Fri Nov 15 12:38:19 CET 2002

Mam v pocitaci zvukovou kartu Yamaha DS/XG - dmesg:

pcm0: <Yamaha DS-1 (YMF724)> mem 0xe7000000-0xe7007fff irq 5 at device 18.0
on pci0

Funguje, ale...

pri jakemkoliv pokusu o prehrati .mid souboru pres ZK se ozve par tonu a
pocitac zamrzne. Zkousel jsem to zatim jenom z X (KDE). Zamrzne tak, ze se
neda ani prepnout zpet na consolu, ani nejdou shodit X, nic. Pomuze jenom
tlacitko reset :-(

Kdyz jsem na .mid tuknul ve "filemanageru", tak mi to zahlasilo, ze
/dev/sequencer pouziva jiny program. Jakykoliv jiny prehravac (teda zkousel
jsem jenom to, co se mi nainstalovalo samo s KDE) zaseknul pocitac.

Zbynek Burget