AHA1535

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Thu Nov 14 08:00:32 CET 2002

Zkousel jsem, ale bohuzel. V dmesg ani zminka o aha :-(
...a zkousel jsem kde co

radek v kernelu vypada takhle

device aha0 at isa? port 0x130 irq 10 drq 5

to drq jsem opsal z man aha - nevim co znamena. Jestli se jedna o DMA kanál,
tak ten je 7, ale radic se neozval ani s drq 7
zkousel jsem na karte vypnout PnP, ale nechyta se ani tak. Dokud byla
naswitchovana jako PnP zkousel jsem napsat taky jenom    device aha    - ale
to samozrejme nejelo...

Zbynek Burget