Zmena securelevels

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 13 00:50:56 CET 2002

Liquid wrote, On 11/12/02 12:14:

> No potreboval bych to z toho duvodu, ze úprekladam nove jadro a to mi
> nelze
> nainstalovat prikazem
> "make installkernel" protoze mam vysoke securelevels. A restartovat server
> kvuli zmene securelevels
> nemuzu, protoze se mi pokazil disk v RAIDu a pri bootu se to pta
> jestli chci
> opravovat RAID, nebo
> pokracovat. Protiz je v tom ze nejsem u serveru.
> Takze jestli vis jak to docasne zmenit, prosim rekni.

	No, napsat takovy kernel modul by sice bylo dost trivialni, ale myslim,
ze v tomto pripade je daleko jednussi jine reseni - proste si ten schg
flag z kernelu schod'  jednou pro vzdy (ano, jednou kvuli tomu budes
muset rebootovat) a napriste misto "installkernel", ktere by flag zase
nastavilo pouzivej obycejne "cp".

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz