MySQL

Leo Galambos galambos at com-os2.ms.mff.cuni.cz
Tue Nov 12 21:47:16 CET 2002

> Co je to FB na proces? Kde se to nastavuje? Jak?

Ve FAQ je popis jak zvysit pocet file descriptoru na proces.

> To same. Kde a jak se to provadi?

Rekompilovat mysql. V mysql je konstanta, ktera urcuje jak dlouho je tiche
spojeni persistent, je to jeden .h a mozna i .cc. Nepamatuji si to presne,
mysql jsem smazal jiz davneji.

> To jsem samozrejmem zkousel. Jine projekty s databazi pracujou. (ne JAVA),
> ale jakmile se zpusti Tomcat zacnou se obevovat tyto chyby.

Jestli to nebude tim, ze jine projekty do mysql sahaji pres tu jeho obyc.
rouru a nejdou pres net sluzby. :-)

Vice se k tomuto vyjadrit nemohu, nebot neni dostatek informaci z tve
strany.

-g-