Zmena securelevels

Liquid liquid at liquid.cz
Tue Nov 12 12:14:38 CET 2002

> Ne, to je jeho hlavni prednost. Tedy, predpokladam, ze mas na mysli
> "normalni" zpusoby, tj. bez zasahu do kernelu a pouziti specialnich
> kernel modulu.

No potreboval bych to z toho duvodu, ze úprekladam nove jadro a to mi nelze
nainstalovat prikazem
"make installkernel" protoze mam vysoke securelevels. A restartovat server
kvuli zmene securelevels
nemuzu, protoze se mi pokazil disk v RAIDu a pri bootu se to pta jestli chci
opravovat RAID, nebo
pokracovat. Protiz je v tom ze nejsem u serveru.
Takze jestli vis jak to docasne zmenit, prosim rekni.

Liquid