PD

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Thu Nov 7 11:34:37 CET 2002

PD ma jednu sachtu, do ktere se da bud CD nebo ten opticky disk (PD). mount
/dev/acd0 funguje pouze pro CD, na PD je FAT, proto bych predpokladal, ze by
se melo pouzit mount_msdos. Ale mount_msdos /dev/adc0 nefunguje. Ted opravdu
nevim, co to nahlasi. Ve vsech ostatnich systemech, na kterych to funguje se
to tvari, jako dve samostatne zarizeni. Ve woknech se to chova opravdu
stejne, jako DVD-RAM (v menekapacitnim provedeni). Jestli jsou s DVD-RAM na
BSD zkusenosti, netusim...

k tomu druhemu - mam nainstalovanou verzi FreeBSD 4.5, ale uz mam stahnutou
4.7. Zatim jsem se ale nepustil do Upgrade, nez zjistim, co to bude obnaset,
abych o neco neprisel...
Jinak to o prechodu z UDMA nepise nic - poslal jsem cely zbytek dmesg.
Vlastne je tam potom jeste radek>
link_elf: symbol ether_input undefined
ale to s tim evidentne nesouvisi. Nicmene je pravda, ze ten disk mozna neumi
UDMA. Ale tahle vec me momentalne netrapi, protoze ten disk tam stejne
nebude - ptal jsem se na to jenom pro zajimavost, co se tam vlastne deje...
Cipset? Kde ho v dmesg najdu? Je to tohle?

pcib0: <Intel 82443BX (440 BX) host to PCI bridge> on motherboard

Zbynek Burget