Jeste modem

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 6 23:12:25 CET 2002

Josef Jursa wrote:
> nedari se mne ve FreeBSD primet modem (Courier V.EVERYTHINK ve standardnim
> nastaveni) aby prijimal spojeni:
>
> Prime vytoceni cisla odjinud konci takto:
> ATDT123
> NO CARRIER
>
> Nedomluvi se ani pres ppp.

	Nejprve je nutne izolovat problem - takze overit, ze ten "odjinud"
skutecne vytoci spravne cislo a na strane "tady" skutecne zacne
prichazet hovor (zvonit telefon).

	Me osobne nejpodezrelejsi, vzhledem k danemu ucelu, pripada nulova
hodnota registru S0. Mam dojem, ze FreeBSD si modem nezveda samo a
prebira hovor az okamziku, kdy jej zvedne modem (na zaklade toho, ze se
na seriaku objevi signal CD). Pokud je muj dojem spravny, pak by melo
stacit ATS0=1&w