your mail - PD

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Wed Nov 6 14:01:27 CET 2002

PD mechanika je jakysi kockopes - magnetoopticky disk kombinovany s CD. Neco
jako DVD-RAM, ale jen na 650 MB. (I kdyz pokud se mi podarilo zjistit, tak
taky malokdo vi, jak vypada DVD-RAM :(   ). Vewoknech se to jevi, jako dvě
samostatne mechaniky (dvě pismenka). Jedna je jako CD a druha jako
vymenitelne disk. Samozrejme, kdyz dam cd, tak mi vymenitelny disk hlasi, ze
v nem nic neni a naopak. Tolik o mechanice.

V dmesg se hlasi i kdyz ted opravdu nevim jak presne a na jakem miste - BSD
mam doma a ted jsem v praci. Nevim, jestli se hlasi na acd0 nebo na ad2. Tak
bych hadal, ze na to, aby fungoval, by se mel nahlasit na obou mistech. BSD
mam doma a ted jsem v praci. Ale jak prijedu domu, moje prvni cesta povede k
pocitaci :)

Zbynek