identicky HDD

Lukas Maly lukas.maly at jet2web.cz
Wed Nov 6 13:19:41 CET 2002

Dobry den

No tak prikaz tar je vam asi znam.
Ale pokud chcete mit aktualni kopii systemu zaroven na 2 discich.
Doporucuju koupit IDE radic s chipem HTP370 (vyrobce myslik Kouwell ) cena
Kolem 1000,- a k nemu pripojir 2 nejlepe stejne disky. Nastavoite raid
(mirror) a magte vyhrano :-)

Dany raid je podporovan kernelem GENERIC a dany disk najde jako ar0

S raidem se da posleze pracovat s pomoci atacontrols

S pozdravem

 Lukas Maly
 System Administrator

<!--