traffic accounting

Pete bubak at frdb1.fri.utc.sk
Tue Nov 5 14:05:29 CET 2002

Dobry den
ntop som v portoch nasiel, ale som ho preskocil, lebo som hladal nieco ine. ovlyvneny tym, ze som kedysi mal podobnu vec spravenu v linuxe stylom iptables -> ipac -> mrtg, som hladal nastroj, ktory by mi z logov produkovanych fi rulmi robil nejake data vhodne pre mrtg alebo tak. Ntop skusim, dufam ze sa mi to podari rozumne rozchodit voci sql na inom stroji a ze to na starom pentaku bude slapat ;-) ked nie, este kuknem darkstat - neco podobne, len mensie, ale neviem, ci to bude vediet vsetko co chcem
zatial dik

pete