traffic accounting

Pete bubak at frdb1.fri.utc.sk
Tue Nov 5 07:36:16 CET 2002

Ahojte, chcel by som vas poprosit o radu / skusenosti
Chcel by som spravit na routeri sledovanie trafficu pre jednotlivych hostov z lokalnej siete, smerom von a aj naopak. Nie len objemy dat, ale aj rozdelenie, napr host A mal in/out Xbytes tcp, udp, icmp, pripadne aj kolko ake services (Xbytes bolo smerom na proxy, X smerom na smtp, data iduce z a na porty 1022-1035 mali zase takyto objem....)

Ked som kukol porty, tak riesenie by zrejme bolo pouzitie logovacich pravidiel pre ipf/ipfw a nasledne -> fwanalog -> analog. To by som mal dost pravidiel , niekolko pre kazdeho hosta, mozno by som to nejako pogroupoval, este som neskusil fwanalog, ako to parsuje )

Poznate nejake ine riesenie, ktore by robilo nieco podobne?
Vdaka za info

Pete