cas an serveru

akela_at_terminal.cz at no.spam akela_at_terminal.cz at no.spam
Wed Oct 30 11:25:54 CET 2002

 liquid> vilik# sysctl kern.securelevel
 liquid> kern.securelevel: 3

 liquid> Uspesne se zmenil cas. Nyni mi bezi ten xntpd. Jsem v securelevels 1.
 liquid> Chtel bych do vyzsiho.

 sysctl -w kern.securelevel=3

 liquid> Do kteryho muzu az jit aby se mi nadale liquid>
 liquid> synchronizoval liquid> cas pres xntpd?  liquid> Myslim si
 liquid> spravne, ze i do SecureLevels 3, ale cas se mi bdue serizovat
 liquid> liquid> pouze v rozmezi liquid> jední sekundy?
 liquid> Co byste mi doporucili?

 xntpd by ti mel zarucit monotonni tok cas s malymi zmenami , takze
 synchronizace casu ti bude fungovat i v secure levelu >= 2

--
Honza Dusak