cas an serveru

akela_at_terminal.cz at no.spam akela_at_terminal.cz at no.spam
Wed Oct 30 09:40:53 CET 2002

 liquid> mam akutni problem. Na serveru mam cas o 3 hodiny vice nez by
 liquid> mel byt.  Nedari s emi jej nastavit. Pokud se o to pokusim
 liquid> pres prikaz: "date 1025" aby se nastavil cas na 10:25 tak
 liquid> prikaz se vykona ukaze se spravny cas, ale po dalsim zadani
 liquid> prikazu "date" pro vypsani aktualniho casu se mi opet vypise
 liquid> ten spatny cas. :-( Synchronizaci jsem pokousel delat pres
 liquid> prikaz: "ntpdate ntp.cesnet.cz".  Napise to ze se to
 liquid> synchronizuje o -nejakou hodnotu, ale pokud se opet zeptam na
 liquid> cas prikazem "date" zobrazi se opet spatny cas.

Prosim te, posli vystup z nasledujich prikazu

- sysctl kern.securelevel
- echo $TZ
- date

--