cas an serveru

Liquid liquid at liquid.cz
Wed Oct 30 09:28:43 CET 2002

Zdravim,

mam akutni problem. Na serveru mam cas o 3 hodiny vice nez by mel byt.
Nedari s emi jej nastavit. Pokud se o to pokusim pres prikaz: "date 1025"
aby se nastavil cas na 10:25 tak prikaz se vykona ukaze se spravny cas, ale
po dalsim zadani prikazu "date" pro vypsani aktualniho casu se mi opet
vypise ten spatny cas. :-(
Synchronizaci jsem pokousel delat pres prikaz: "ntpdate ntp.cesnet.cz".
Napise to ze se to synchronizuje o -nejakou hodnotu, ale pokud se opet
zeptam na cas prikazem "date" zobrazi se opet spatny cas.

Poradite mi prosim jak ven z teto bezvychozi situace, prosim?

Liquid