tcpdump & /dev/bpf4

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Oct 29 10:08:06 CET 2002

Josef Hrabec wrote:
> dekuji za radu, uz jsem na to prisel - vsechny je pouziva dhcpd,

	To je, bohuzel, vlastnost, ktera se mi na dhcpd nejvice nelibi. Jenze,
vzhledem k tomu jak je udelan na FreeBSD (a obecne *BSD) stack to jinak
nejde, protoze neumi nijak rozumne posilat pakety s destinaci
255.255.255.255 coz je pro tento protokol treba. Zatim se mi nepodarilo,
pros mnoho dotazu zaslanych do nejruznejsich konferenci zjistit, proc to
vlastne ten IP stack neumoznuje (on tomu v zasade aktivne brani) -
protoze zatim mi to pripada jako prosta chyba programatora, nicmene,
mate me, ze ji za tu desitku let nikdo neodstranil. No nic, to uz je k
probiranemu problemu mimo.

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz