tcpdump & /dev/bpf4

Josef Hrabec hrabec at jtp.cz
Sun Oct 27 20:31:15 CET 2002

Dobry den,
nedari se mi spustit tcpdump, pada s hlasenim
(no devices found) /dev/bpf4
jenom pro zajimavost jsem zkusil ln -s /dev/bpf3 /dev/bpf4 a hlaseni se
zmenilo na
(no devices found) /dev/bpf5
jedna se o FreeBSD 7.7, ale ani u FreeBSD 4.6.2 mi tcpdump nechodil,
problem tusim asi v tom, ze v tom  pc je AMD Athlon, na vsech ostatnich
pocitacich kde jsou Intel-y jsem zadny takovy to problem nezaznamenal,
sitove karty jsou 3com stejne jako u ostatnich pc a problemy s nimi nejsou.
Mate nekdo take nejake zkusenosti v podobnem smeru?
(pomohlo-li by AMD dat ven a koupit opet Intel...?)

Dekuji Pepa.