GRE tunelling

Michal Kutnohorsky michal at freebsd.cz
Thu Oct 24 19:07:23 CEST 2002

ahoj,
dneska sem zkousel gre-tunneling proti cisco boxu
a dle meho nazoru to ma par chyb
/zdrojovy C kod je z http://mike.spottydogs.org/projects/gre-tun/

root at mk ~# gre-tun -help
Usage: gre-tun {options}
        -source         <srcaddress>    set tunnel source address
        -destination    <dstaddress>    set tunnel destination address
        -remote         <tgtaddress>    set address of remote tunnel host
        -local          <locaddress>    set address of local tunnel host

tdy jsou prohozeny source a local, destination a remote
srovnavam-li to s IOSem
/zabralo mi opravdo moc moc casu, nez sem prisel na to, jak to
zkombinovat. snad me omlouva pozde nocni az spise ranni doba
konfigurace ;-)/

po spusteni ./gre-tun s prislusnymi prepinaci a hodnotami -
prirazeni ip interface tun0, se automaticky neprida
ip route 192.168.254.48/30  tun0

system:
FreeBSD 4.6-STABLE FreeBSD 4.6-STABLE #3: Tue Oct 22 20:35:52
CEST 2002     michal at mk.ctt.cz:/usr/obj/usr/src/sys/KUTNY  i386

--
 michal