Printing via SAMBA

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Sat Oct 19 13:01:18 CEST 2002

nevim, ci som to spravne pochopil, ale skuste sa pozret, ci je vypnuta aj
foot page (teda koncova stanka). Myslim, ze toto iste mi robilo tiez a
vypnutim foot page (myslim, ze to bolo :sf:, ale pre istotu si to overte).
Ak som vam nepomohol, je mi luto :-)

Stefan

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...