Problem s CD pri instalaci FBSD 4.6

akela_at_terminal.cz at no.spam akela_at_terminal.cz at no.spam
Thu Oct 17 16:02:37 CEST 2002

 vice> Dobry den, pokousel jsem se nainstalovat FreeBSD 4.6 na starou
 vice> P/90 ze std. IDE-CDROM.  Vse slo OK az po zacatek kopirovani
 vice> dat, kdy to zmrzne na "copying chunk 1/xxx" a na console 4 to
 vice> cas od casu vypise "timeout".  Zkousel jsem CDROM prehodit na
 vice> sec. radic apod., ale bez uspesne. Pritom RedHat 7.1 nemel
 vice> problem, tak HW je snad O.K.  Ze stejnych CDcek mam FBSD
 vice> instalovano jinde, tak media budou dobra taky ...

 vice> Nenapada Vas prosim nejake reseni?  Budu vdecny za jakýkoli
 vice> nápad ....

Zkuste si predtim nez Vam nabootuje kernel z CD , nastavit

set hw.ata.ata_dma=1
set hw.ata.atapi_dma=1

Jinak radeji zkuste 4.7-RELEASE, behem vyvoje 4.6 se prave opravovaly
timeouty v IDE subsystemu.

Zdravi

--
Honza Dusak