Nechcu maily od Crona.

Vaclav Rehak vasek at openbsd.cz
Mon Oct 14 10:48:19 CEST 2002

On Mon, Oct 14, 2002 at 09:00:20AM +0200, Martin Salac wrote:
> Prosim vas, jak reknu Cronovi, aby mi nemailoval vystupy.
> V manualu se pise:
> When executing commands, any output is mailed to the owner of
> the crontab (or to the user named in the MAILTO environment variable in
> the crontab, if such exists).
> Ale nikde uz jsem nenasel zminku, jak mu to zatrhnout.

IMHO to nejde, ale taky to neni zapotrebi.
Kdyz nechci, aby mi vystup chodil, poslu ho do /dev/null.

> Vyrobil jsem si /etc/periodic/hourly a kazdou hodinku nafasuju mailika o
> provedeni skriptiku.
> Rad bych mailovani zakazal prave tomu hourly a ostatnim periodicum bych
> to nechal = nechci zakazat pausalne Cronu mailovat.
>
> Vim, ze bych to mohl zakazat treba presmerovanim do /dev/null, ale rad bych
> vedel, zda existuje elegantnejsi, systemovejsi reseni, treba zasah v nejakem
> konfiguraku.

Me to nepripada nijak nesystemove.
Akorat bych doporucil neposilat to do /dev/null, ale treba do
/tmp/skriptik.log, protoze az vam ten skript prestane fungovat,
budete rad, za kazdou informaci.

Nebo upravte ten skript tak, aby vypisoval jenom chybove stavy...

Vaclav Rehak