slaby HW

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Fri Oct 11 10:57:07 CEST 2002

to, ze uz treba 16MB ram, som nevedel, dakujem za informaciu.
Ak FBSD 4.4 je taka najposlednejsia verzia, ktora zvlada 8MB ram, tak ju
urcite vyskusam.

Ta moznost s rozdelenim disku a natiahnutim bin??? suborov ma tiez
napadla a myslim, ze uz som taketo aj daco robil, to znamena, ze FBSD
dokaze pri instalacii pristupovat na FAT na lokalnom disku.

Takze ja to skusim a potom sa skusim s vami podelit o zazitky :)

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...