slaby HW

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Thu Oct 10 18:00:39 CEST 2002

Aha, takze sme sa nakoniec pochopili.

Musim povedat, ze disketu som pred imidzovanim niekolkrat preformatoval
(preco, to tu nebudem rozoberat). Vysledok bol taky, aky som napisal, teda
ze po bootovani z instalaciek mi spadne masina. Predpokladam, ze je to
tymi 8MB ram, takze som chcel vediet, ci sa dakomu podarilo nabootovat aj
na takomto stroji a s akou verziou FreeBSD to bolo.

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...