slaby HW

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Thu Oct 10 15:30:12 CEST 2002

Ospravedlnujem sa, ak som niekoho uviedol do omylu zlou informaciu.
Samozrejme, ze som instalacne diskety robil uvedenym sposobom, ze som
rawriteom zapisal na disketu imidze. Nijakym sposobom som neskusal si
urobit vlastne instalacne diskety.

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...