slaby HW

Jan Moravec jmoravec at protel.cz
Thu Oct 10 14:24:18 CEST 2002

Ahoj,

   k problemu s disketama si matne vzpominam na obdobny problem u mnohem
starsi verze. Pomohlo mi nejdrive "uplne" zformatovat diskety (NEPOUZIT
predformatovane, ale opravdu je zformatovat) a na tyhle (znovu)
zformatovane nakopirovat image disket z distribuce. Potom probehla
instalace z disket uspesne. Je to nekde u instalece z disket napsane. Snad
by to vyresilo ten reboot.

	Mnoho zdaru,
				Honza