Maly testik

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Oct 4 17:22:18 CEST 2002

Ivo Hazmuk wrote:

> Duvodem muze byt precislovani v ramci jedne site. Ma adresu x.y.z.10 a
> potrebuji ji zmenit na x.y.z.11. Neni to obvykle, ale obcas je to treba.

	Jo, to jsou ty pokusy pri dotazu neprozradit pokud mozno nic o tazateli ;-)

	V puvodnim prispevku se menila adresa na naprosto stejnou (nikoli na
jinou v ramci stejne site) a proto mi to moc jasne nebylo.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz