expiracia

Michal Kapalka kapalka at mfn.sk
Fri Oct 4 11:08:53 CEST 2002

hmm napadlo ma ak by si skonvertoval userov co mas priamov unixe so
sambou tak ziskas :

updatovanie synchronizacia userou unix pass s smbpass a tym by si to mal
vyriesene

v pripade ze vymazes usera automaticky vymaze aj usera zo samby

Jeden raz som to skusal a nastavil som si to cez webmina v sekcii
samba/users

Dňa Pi, 2002-10-04 at 10:39, Ladislav Kostal napísal:

--
S pozdravom Michal Kapalka, administrator siete MFN,
michal.kapalka at mfn.sk