pro Martina Liznera

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Mon Sep 16 18:10:37 CEST 2002

# Vladimir.Tyman at i.cz / 2002-09-16 17:12:40 +0200:

    snad je ten kontext jeste spravne, ale jak vidim, outlookar je
    outlookar i kdyz pouziva mozillu na linuxu :]

    mozna by stalo za to precist si cely thread driv nez poslete
    followup. p. Lizner (resp. jeho MTA) je odesilatelem tech emailu.
    rozhodne neshani software, ve kterem by si je precetl.

--
begin 666 nonexistent.vbs
FreeBSD 4.6-STABLE