pro Martina Liznera

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Mon Sep 16 17:01:07 CEST 2002

# josef.mruzek at i.cz / 2002-09-16 16:25:31 +0200:

> Zdravim,
>
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q138053
>
> Ale mozna by stacilo vypnout odesilani posty jako RTF (teda jestli to
> jde v outlooku?).

    spatne reseni. ja vubec nepotrebuju zadne bouncy ze serveru p.
    Liznera. jeho MTA tvrdi, ze rozesilam vbs soubor, coz je evidentne
    nesmysl: je to jenom inline signatura. cili, at ve forme x-ms-tnef
    nebo rfc822, furt je to spatne.

    ale co, tuhle signaturu nemam omylem, a tech par bouncu jde snadno
    odfiltrovat.

--
begin 666 nonexistent.vbs
FreeBSD 4.6-STABLE