Tak trochu offtopic

Peter Ciger peter at in.nextra.sk
Mon Sep 9 10:26:17 CEST 2002

Presne tak..

Knizka z nakladatelstva Kopp od Pavla Herouta s nazvom
"Ucebnice jazyka C" . Knizka je napisana velmi zrozumitelne. Je k tomu
dalsi diel, kde sa preberaju dalsie drobnosti.

objadnat sa to da na www.kopp.cz.

Knizka (The Holy Bible of C ;-) ) od Kernighan-a a Ritchie-ho "The C
Programming Language" je skor
teraz uz vhodna ako posvatny zvazok, nakolko uz ma predsa len svoj
vek, a je to vlastne historia pred ANSI normalizaciou. ;-)

Doporucujem tu knizku z vydavatelstva Kopp. A ked uz budes vediet ako
a co potrebujes, najdes vsetko detailne na inete.

A ziadny strach, keby nam
nahodou robili problem pointre, stale mozme prejst na C# od
Microsoftu, kde vraj programatorov zbavili nocnej mory s nazvom
"POINTER" ;-))

-----
tnx,
 Kyle