Re: Tak trochu offtopic

Radek Adam radamcz at seznam.cz
Mon Sep 9 10:12:48 CEST 2002

Dne 9. září 2002, <users-l at freebsd.cz> napsal:

> Dobré ráno vespolek.
> Chtěl bych se zasvětit podrobněji do tajů jazyka c a proto se Vás ptám, jestli někdo neznáte nějakou kvalitní publikaci o tomto jazyce, která jde trochu více do hloubky.
>
> Čeština je výhodou nikoli však podmínkou. Docela se mi líbila kniha Nauč se sám c od Herberta Schmildta. Jestli někdo máte nějakou jinou vaši "oblíbenou", tak mi o ní dejte prosím vědět.
>
> Díky moc.
>
> Jakub

> Domácí spotřebiče a elektronika za akční ceny &#65533; slevy až 50 %.
> [...]
Cau, me se pekne jevila knizka  "Ucebnice jazyka C" z nakladatelstvi
Koop (Ceske Budejice). Je psana celkem ctive a zajimave. Ma tusim i
druhy dil a pak na ni neprimo navazuje kniha o objektovem
programovani v C++. Cena mirna. Z neosobni zkusenosti bych rekl ze
zajimava muze byt Naucte se C za 21 dni puvodne od SAMS a u nas
vydana od Computer Pressu. Nemam tedy primo dil o C ,ale perl a
mysql......a rekl bych ze jsou ctive a rychlo stravitelne. Pak me
napada ze velice dobre se ucilo i dle puvodni (nevim ako se menuje)
knizky od Kerrnigana a Richieho (asi to nepisu spravne) odkaz na el
verzi byl na skolickach.

zdar
Radek