pomaly pristup na ZIPku a USB fotak

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Sep 2 14:55:55 CEST 2002

Tomas Pluskal wrote (2002/09/01):
> Nasel by se tu nekdo takovy ?

Bojim bojim... A ja taky o msdosfs a nizsi vrstve fs moc nevim. Zkusil
bych spis tento dotaz nasmerovat na freebsd-fs at FreeBSD.org (ta je ale
docela mrtva) nebo freebsd-hackers at FreeBSD.org. Odrazovym mustkem by
mohla byt korespondence s N. Hibmou o USB (i kdyz se mi opravdu nezda,
ze by velikost pozadavku tak dramaticky snizovala rychlost - pri normalnim
pouziti bych se podival na iostat na prumernou velikost pozadavku, a pak
bych to zkusil porovnat s rychlosti dd s podobnou velikosti pozadavku).
a bylo by rozumne se jeste preptat, proc je problem i se ZIPkama.
O vikendu jsem zkousel velke datove presuny ve 4.6.2, a to i na FAT32 na
disku, a rychlost se mi ted tak spatna nezdala a ani responsivita nebyla
spatna, tak nevim, jestli to skryva UDMA100, nebo jestli je tam opravdu
nejaky problem, jak jsem psal.