pomaly pristup na ZIPku a USB fotak

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Tue Aug 27 17:28:04 CEST 2002

Tomas Pluskal wrote (2002/08/27):
> Nevite jestli to plati i pro -current ?

Urcite ano.

> Pripadne jestli na tom nekdo dela, aby se to opravilo ?

Nevim o nikom.

> Pripada mi to jako docela zasadni nedostatek, msdos
> filesystem se pouziva (aspon u nas) prakticky na vsech vymennych
> mediich...

Ja s nim prijdu do styku jen u disket a u tech se to neprojevuje,
ZIPky nemam a na pevnem disku ho pripojuju jen pro pripad nouze
a v situacich, kdy mi pockani nevadi. Na serverech se o msdosfs
nemluvi vubec... Je to proste jak u koho.

Co ty mtools, je to s nimi rychlejsi?

> (nejsem odbornik, ale kdyz jine OS tenhle problem nemaji, tak by to nemelo
> byt tak tezke opravit, ne ? :)

Mate moznost :-) Myslim ale, ze nekdo psal, ze misto "opravit" by
bylo lepsi "prepsat" :-)