pomaly pristup na ZIPku a USB fotak

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Aug 26 12:11:50 CEST 2002

Ahoj, to sou teda problemy, ale docela me zaujaly. Nemate nekdo volnou
ATA zipku k zapujceni, ze bych se na ni zkusil podivat? V zrychleni bych
tolik nedoufal, ale co kdyby... ;-)

Pav Lucistnik wrote (2002/08/23):
> atacontrol cap - co nestandardniho bych mel hledat? vybiram:

Takhle vlastne asi jen, ze DMA neni podporovane. Zajimavejsi by bylo
zjistit, jake nastaveni pouzivaji Windows (ve WinXP jsem aktualni rezim
taky nasel - bud u disku nebo u radice, uz nevim - diky ;-) a co v
Linuxu rika hdparm -I /dev/hdx (hdparm -i /dev/hdx) a jaky vliv na
rychlost ma meneni pio pres hdparm -X.

Tomas Pluskal wrote (2002/08/26):
> U me se to chova stejne. Zkousel jsem ale vlezt do zdrojaku jadra a
> natvrdo jsem vypnul tuhle kontrolu. Vysledek byl, ze jsem bez problemu
> zmenil mod zipky na PIO4, ale rychlost se tim vubec nezmenila ! (stale cca
> 90 KB/s)

Zda se tedy, ze jen zmena pmode v ata_change_mode() nestaci, a je v tom
neco hlubsiho :-(