pomaly pristup na ZIPku a USB fotak

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri Aug 23 22:09:06 CEST 2002

On pá, 2002-08-23 at 13:21, Cejka Rudolf wrote:

> Takze ZIP je v PIO0, date atacontrol mode 0 xxx pio1 (je-li 0:1),
> ale stejne zustava na PIO0? Na tohle by uz po prikladu, jako uvadim niz,
> nekdo jako na chybu zareagovat mohl, protoze Soeren se tvaril, jako ze
> vsechno je jen problem toho, co zarizeni sama o sobe prohlasuji, a
> problem nemoznosti kombinace ruznych typu komunikace na jednom kabelu.

> [...]

Az ted jsem se dostal domu, k tomu pocitaci se zipkou.
0 je zipka, 1 je CD-ROM

# atacontrol mode 1
Master = PIO0
Slave  = WDMA2

# atacontrol mode 1 pio1 wdma2
Master = PIO0
Slave  = WDMA2

> A atacontrol cap nebo atacontrol info zadny problem nenapovi?

atacontrol cap - co nestandardniho bych mel hledat? vybiram:
ATA/ATAPI revision    0
device model          IOMEGA ZIP 100 ATAPI
firmware revision     23.D
lba supported
lba48 not supported
dma notsupported

> Tak tohle bych opravdu tipoval na to zakazane hw.ata.atapi_dma
> a po jeho povoleni uz by CD-ROM mela byt trochu vys (u me z PIO4
> na WDMA2 :-).

Pridal sem si to do /boot/loader.conf, uvidim co to udela po rebootu :)
Dik za rady.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
"There is no spoon." (the matrix)