pomaly pristup na ZIPku a USB fotak

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Fri Aug 23 12:16:29 CEST 2002

> Date: Fri, 23 Aug 2002 11:52:58 +0200 (CEST)
> From: Tomas Pluskal <plusik at pohoda.cz>
> To: users-l at freebsd.cz
> Subject: Re: pomaly pristup na ZIPku a USB fotak

> Tak zdravim podruhe,
>
> jak jsem ocekaval, nikdo se na muj dotaz neozval. Rad bych proto polozil
> jinou otazku: jak by mel clovek podobny problem formulovat, aby se mu
> nekdo pokusil (pripadne aby mu mohl) pomoci ?
> Predpokladam, ze dostatecne fundovanych odborniku je tu dost... :)

    ja teda zadne velke zkusenosti s usb nebo zip mechanikama nemam.
    zip mechaniku jsem v zivote nepouzil, a jedine usb zarizeni, ktere
    jsem zatim ve freebsd pouzil, byla mys.

    rekl bych, ze problem nebude ani tak ve formulaci jako spis v
    podstate dotazu (nebo ostatnich lidech na mailing listech).

--
Roman
Sel pantata / na prasata / boubelata / RATATATA!