procmail, qmail, autorespond

P Sedo pese27 at mysun.com
Tue Aug 20 16:13:04 CEST 2002

Neviem, ale snad vacation by pomohol.

je len jedna otazka.
Ak posta v procmaili vyhovuje pravidlu a neposudzuje sa dalej, tak staci
na koniec dopisat pravidlo, aby vsetky ostatne boli presmerovane na
vacation.
Ak sa posudzuju vsetky pravidla, tak by ste si mali spisat tie pravidla
podla priorit a bodovat ich. Toto mam zatial nastudovane len v
teoretickej rovine, ale vyzera to celkom rozumne.
Presne sa to vola Scoring. http://www.uwasa.fi/~ts/info/proctips.html

Peter

PeSe