PORT mod_webapp

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Mon Aug 19 13:52:07 CEST 2002

> [...]
> Subject: RE: PORT mod_webapp
> Date: Mon, 19 Aug 2002 12:45:35 +0200
>
>  From: "Liquid" <liquid at liquid.cz>

>     ten port neexistuje, ten PR totiz nikdo necommitnul (presneji
>     receno, nikdo necommitnul ten shar).
>
>     cili: vyzobat z raw PR ten shar, a pak
>
>     # cd /usr/ports/www
>     # sh mod_webapp.shar
>     # cd mod_webapp
>     # make install clean
>
> --
> Roman
> Sel pantata / na prasata / boubelata / RATATATA!
>

> S timhle resenim další problem. Da se nejak ukecat mod_webapp aby

    muzu pozadat o nekolik laskavosti?

    1) vas mua nijak neoznacuje "quoted" text. mail, na ktery
    odpovidate, se pak jevi, jako kdyby byl od vas, coz je dost matouci.
    slo by s tim neco udelat?

    2) podstatna cast textu ktery je skutecne od vas, pripsany pod moji
    signaturu, se jevi jako soucast moji signatury. to je take ponekud
    matouci, ale snadneji odstranitelne: signatura v mailu je cokoliv od
    '^-- $' po '^$', takze staci jeden nebo dva skutecne prazdne (zadny
    ws) nad vasim textem.
    tohle je ale celkem irelevantni vzhledem k tomu, ze:

    3) slusnost veli signaturu puvodniho pisatele z odpovedi odstranit