statistika s proxy servera z access.logu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Aug 17 21:36:21 CEST 2002

Josef Hrabec wrote:
> BTW, k tomu soukromi - zamestnavatel a majtel vypocetni techniky ma prece
> pravo vedet, k cemu se jeho prostredky uzivaji a jak se s nimi naklada, v
> pripade ze by navic nekdo ze zamestnanu konal neco nekaleho, bude v prve
> rade on, kdo bude nest pripadne nasledky

	Zamestnavatel a majitel ma sice pravo vedet jak se naklada s jeho
prostredky, to ho vsak nezbavuje povinnosti respektovat platne zakony.
Pokud vim, vseobecne se ma zato, ze je vhodne, prinejmensim,
zamestnancum sdelit, ze se takovy monitoring provadi a co se vse
zaznamenava.

	To jsme uz ale off-topic.

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz