Prikaz time

Vladimir Mencl, MK, susSED mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz
Fri Aug 9 16:46:05 CEST 2002

On Wed, 7 Aug 2002, Milos Urbanek wrote:

> [...]

Jak jiz rekl predrecnik, doba stravena na "real" v sobe zahrnuje i dobu,
kdy bezely jine procesy, je to celkovy namereny cas od startu programu
do jeho konce.

Zatez systemu je dana pouze user+sys, ma i smysl vyhodnocovat
samostatne sys (protoze jde o dobu, po kterou mohou byt nektere casti
jadra zamcene vylucne pro jeden program - nevim, jak moc uz je soucasne
kernel preemptive).

V obojim vychazi lepe program A.

> zrejme
> realtime >= user time + system time

Nikoliv.

V pripade multiprocesoru obecne plati
realtime >= (user + sys ) / nCPU

Tedy na dual-CPU lze mit realtime ~ 4s, user+sys ~ 8s.

Vlada