odeslani e-mailu po nabootovani

David Pasek pasek at idc.cz
Thu Aug 8 09:19:06 CEST 2002

Josef Hrabec wrote:

>Dekuji, tenhle napad pomohl.
>A jenom pro doplneni dodavam, ze jsem ten skript musel nechat startovat az
>jako posledni ze vsech skriptu v /usr/local/etc/rc.d, jinak se mail opet
>neodeslal a skoncilo to stejnym hlasenim jako jsem psal na zacatku.
>Pepa.

Jestli jsi to pustil na pozadi, tak by nemelo mit vliv jestli to
startujes jako prvni nebo posledni skript v /usr/local/etc/rc.d
Ten skript by mel proste urcity cas cekat a az potom posilat mail.
Otazkou je jak dlouho se ti startuje sendmail.
Jestli neni sendmail najety po 20 sekundach, tak by stacilo zvetsit
sleep(20) na sleep(x).

Skripty v /usr/local/etc/rc.d se pousteji postupne, takze skript
abecedne dal, se pusti pozdeji. Toto ti asi pomohlo.

Nicmene, hlavne ze ti to funguje.

Zdar.

--
David Pasek