configured irq 9 not in bitmap of probed irqs 0

Vaclav Kares vaclav.kares at tiscali.cz
Fri Jul 26 10:47:30 CEST 2002

> Minimalne by tam mela byt moznost nastavit pomoci JUMPeru jestli jde o COM
> 1,2,3,nebo 4, neco na zpusob:
> COM-1	3F8	IRQ4	1 -
> COM-2	2F8	IRQ3	2 -
> COM-3	3E8	IRQ4	3   -
> COM-4	2E8	IRQ3	4   -

To byla prvni vec co jsem udelal nez jsem ten radic dal do pocitace.
Prejumproval jsem na COM3 a COM4,  parelelni port a oba IDE vypnul.

> Pokud to opravdu nejde zmenit na radici, melo by to jit na MainBoardu (na
> radici nechat 3,4 a na MB nastavit neco co je volneho).

v minulem mailu sem psal, ze ty porty na desce funguji jenom s irq 4,3
(jejich preruseni zmenit nejdou nebot mainboard je bez jumpru a v BIOSu
zadna volba)...

  Mejte se,

Kares