configured irq 9 not in bitmap of probed irqs 0

Vaclav Kares vaclav.kares at tiscali.cz
Thu Jul 25 20:41:11 CEST 2002

Dobry den,

  z duvodu pridani jednoho serioveho portu jsem si dal do pocitace starsi
radic na IDE disky, ktery sem mel doma navic a na kterem jsou dva seriove
porty, ale vyskytl se mne nasledujici problem. Po zmene prislusne casti
konfiguraku na

device          sio0    at isa? port IO_COM1 flags 0x10 irq 4
device          sio1    at isa? port IO_COM2 irq 3
device          sio2    at isa? port IO_COM3 irq 9

a po kompilaci se mne pri bootu objevi hlaska

sio0 at port 0x3f8-0x3ff irq 4 flags 0x10 on isa0
sio0: type 16550A
sio1 at port 0x2f8-0x2ff irq 3 on isa0
sio1: type 16550A
sio2: configured irq 9 not in bitmap of probed irqs 0
sio2 at port 0x3e8-0x3ef irq 9 on isa0
sio2: type 16450

s tim bitmap. Kdyz jsem zkousel pripojit mys na /dev/cuaa2 tak nefungovala,
ale pokud dam do konfiguraku jenom radky

device          sio1    at isa? port IO_COM2 irq 3
device          sio2    at isa? port IO_COM3 irq 4

tak se vypise

sio1 at port 0x2f8-0x2ff irq 3 on isa0
sio1: type 16550A
sio2 at port 0x3e8-0x3ef irq 4 on isa0
sio2: type 16450

a nahle jiz treba mys na /dev/cuaa2 funguje. Zkousel jsem vyhledat tento
problem v nejakem archivu, kde se uvadi souvislost s nastavenim BIOSu, ale
zde popsany navod u mne nevedl k cili. Nema nekdo z Vas za sebou obdobny
problem ?

  Diky za kazdou radu,

Kares